Registration

 

*SCROLL DOWN FOR ENGLISH*

Tältä sivulta löydät ilmoittautumislinkit Maantieteen päiville, konferenssi-illalliselle sekä jatko-opiskelijoiden työpaja- ja verkottumispäivään.

HUOM! Maantieteen päiville, illalliselle sekä jatko-opiskelijoiden työpaja- ja verkottumispäivään on kaikkiin kolmeen erillinen ilmoittautuminen! Mikäli osallistut sekä Jatko-opiskelijoiden työpaja- ja verkottumispäivään että Maantieteen päiville, muista ilmoittautua molempiin. Muista myös ilmoittautua ja maksaa osallistumisesi illalliselle hyvissä ajoin.


Maantieteen päivät:

Ilmoittaudu Maantieteen päiville 18.10.2017 mennessä täältä.

Osallistumismaksu: 40 €

Opiskelijan osallistumismaksu: 20 €  (hinta koskee perustutkinto-opiskelijoita, ei jatko-opiskelijoita)

Osallistumismaksu sisältää konferenssiin sisältyvän ohjelman, jaettavan lisämateriaalin sekä kahvitarjoilut. Matka- ja majoituskustannukset sekä lounas ovat omakustanteisia, eivätkä siis sisälly osallistumismaksuun.

Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Paytrail-verkkomaksupalvelun avulla.


Konferenssi-illallinen:

Torstain 26.10. konferenssi-illalliselle pääset ilmoittautumaan täältä. Illallisen hinta on 50 €.

HUOM! Illalliselle on rajoitettu määrä paikkoja, joten varaathan omasi ajoissa.


Jatko-opiskelijoiden työpaja- ja verkottumispäivä:

Jatko-opiskelijoiden työpaja- ja verkottumispäivään voit ilmoittautua täältä. Työpaja on maksuton, mutta matka-, ruokailu- ja majoituskustannuksista osallistujat vastaavat itse.


Peruutusehdot:

Peruutuksen voi tehdä kuluitta 19.10.2017 saakka. Tämän päivämäärän jälkeen tulleet peruutukset tai osallistumatta jättämiset veloitetaan kokonaisuudessaan. Pyynnöt peruutuksista, maksun palautuksista ja osallistujamuutoksista tehdään sähköpostitse osoitteeseen mp2017@utu.fi.


Ryhmäilmoittautuminen:

Ryhmäilmoittautumista varten, ole hyvä ja lähetä osallistujalista s-postiosoitteeseen mp2017@utu.fi. Pyydämme ystävällisesti laatimaan listan Microsoft Excel -muotoon. Listan tulee sisältää seuraavat tiedot osallistujista:

Etunimi
Sukunimi
Tehtävä
Yhtiö/organisaatio
S-posti
Laskutusosoite

Jos lasku ilmoittautumisesta pitäisi lähettää yliopistolle/yrityksille, olkaa hyvät ja lähettäkää yliopistonne/yrityksenne laskutusosoite meille.
Jos ilmoittautumista pitäisi yksilön maksaa sekä laskun tälle yksilölle lähettää, olkaa hyvät ja lähettäkää yksilön oma kotiosoite meille.

 

 _______________________________________________________________

IMPORTANT! Registrations for The Annual Meeting of Finnish Geographers, the Conference Dinner, and the Workshop and Networking Day for PhD Students are separate! If you are participating in the Workshop and Networking Day for PhD Students and the Annual Meeting, remember to register for both separately. Also, remember to sign up for the Conference Dinner.


The Annual Meeting of Finnish Geographers:

Register for the Annual Meeting of Finnish Geographers at the latest on 18.10.2017 here.

Regular participation fee: 40 €
Student participation fee: 20 €  (bachelor and master level degree students)

The participation fee includes participation in the conference programme, hand-out materials, and coffee/refreshments. Travel, accommodation and lunch costs are not included in the participation fee. 

The participation fee must be paid when registering for the event using the Paytrail online payment service.


Conference Dinner:

You can register for the Conference Dinner of Thursday 26.10. here.

The price for the dinner is 50 euros.

IMPORTANT! As the number of seats for the dinner is limited, be sure to register for the dinner early on.


Workshop and Networking Day for PhD Students:

For the Workshop and Networking Day for PhD Students on Wednesday 25.10 you can sign up here. The course itself is free of charge, but participants must pay for their own travel, accommodation and meal costs.


Cancellation policy:

For cancellations received by 19.10.2017, the paid registration fees will be refunded, except for any invoicing costs. No refund will be issued for absentees or cancellations or made after 19.10.2017. Requests for cancellations and refunds must be made by e-mail: mp2017@utu.fi.


Group registrations:

For group registrations, please send the list of participants and their details to mp2017@utu.fi. We kindly ask you to create the list in Microsoft Excel format. For each participant, the list should include:

First name
Last name
Position
Company/organisation
E-mail
Billing address

If the invoice for the registration should be sent to a university/organisation, please send us the billing address of the university/organisation.
If an individual should pay for the registration and the invoice should be sent to him/her, please send us the person’s own home address.

Mainokset